Kde nás najdete

 

Směr z Ostravy

Z dálnice R56 sjeďte na sjezdu směr Olešná, na první křižovatce odbočte vlevo a pokračujte rovně. Přejeďte most přes řeku Ostravici a na první světelné křižovatce u hypermarketu Kaufland odbočte vlevo.

Směr z Olomouce

Z rychlostní silnice R48 sjeďte na sjezdu směr Olešná, na první křižovatce odbočte vlevo a pokračujte po hlavní cestě opět vlevo. Pokračujte pořád rovně až přejedete most přes řeku Ostravici. Na první světelné křižovatce u hypermarketu Kaufland odbočte vlevo.

Směr z Českého Těšína

Z dálnice R48 sjeďte až na druhém sjezdu, kdy minete odbočku Baška;Šenov, minete supermarket Lidl a odbočte na mimoúrovňovou křižovatku a odbočte vpravo. Pokračujte po hlavní cestě a u hypermarketu Kaufland odbočte vpravo.

Směr Kaufland → rybářství Lískovec - Ondřej Pecuch

Pokračujte po ulici Lískovecká, minete po pravé straně Mariánský kostel a vyjedete na kopec. Po pravé straně minete 'SŠSD - Střední škola strojírenská a dopravní' a budete klesat do údolí. Zde jsou dvě možnosti příjezdu. V zimním období doporučujeme variantu označenou modře. Pokračujte rovně a za výrobní továrnou Miko International (Marlenka) odbočte vpravo. Pokračujte zpevněnou silnicí mezi poli a na křižovatce odbočte vpravo. Kolem potoku Podšarajka dojedete k mostu, vedle kterého je již označené parkoviště.

 

 

 

 

 

ADR

ČOI se sídlem Štepánská 567ú15, 12 00 Praha, IČO 00020869, internetová adresa http: www.coi.cz, blizší informace naleznete rovněž na internetových stránkách http:adr.coi.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 524/2013 ze dne 21. 5.2013 o řešení spotřebitelských sporů je určena pro řešení spotřebitelských sporů (tzv. ADR).

U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on -line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Jestliže sporné strany nesjou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz